Friday!

God eftermiddag! Fick gå en timme tidigare idag från jobbet, det var verkligen så sjukt lugnt idag! Men mysigt. Låg och kollade på Djungel Boken med barnen! Tror jag tyckte det var roligare än dom.. Har inte sett den filmen på år och dar! hehe.

Så nu är jag i alla fall hemma, väntar på att maten ska bli färdig, sedan ska jag göra i ordning mig lite för att träffa Johanna, Mickan o Sofia.. Ska spela biljard med dom, skulle egentligen gått ut med de efteråt, men det går inte då det är match i morgon och min tränare faktiskt förbjöd mig att vara ute o ränna. Så de får ha så roligt ändå! :)

Nu orkar ja inte skriva mer.
Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni har kul ikväll, jag har inte det :( vi måste göra detta nån annan gång med, det är ju inte så svårt att spela biljard en kväll liksom :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback