Student

I fredags var det ju dags för Carolines student! kuligt värre.. Efter jobbet hämtade Lina mig och vi stack till skolan nästan med en gång.. Det var lite känslosamt att stå där på sin gamla skola o se dom som var 2or förra året springa ut.. Kom tillochmed en liten tår när Inez börja lipa som fan.. haha..

Sedan åkte jag o Lina hem till mig.. För ja skulle göra iordning mig lite inför studentmotagningen och party på kvällen.. Färdigklädd & sminkad åkte vi hem till henne o käkade o drack gött o jag hade jätte trevligt med allt folk. Kan ha blivit lite mkt vin där ett tag men.. haha va ska man göra..

Orkar inte skriva mer om kvällen.. Men det var i alla fall trevligt.. Även om inte utgången blev som vi hade tänkt oss... haha.








Kommentarer
Postat av: Sandra (parole)

Snyggo bilder på mig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback