Ute i skärgården

Hej hopp!
Nu skriver jag direkt från Sjumansholmen (ligger precis vid Donsö o Styrsö) Och tacka gud för min dator i dag när det har regnat... Fick dock några timmar sol i morse.. Men så vill vi inte ha det.. Men igår var det helt underbart! Sol hela dagen.. Och färg fick man till tusen.. Nu hoppas jag bara på fint väder i morgon så man kan sola lite..
Och så måste jag ju faktikt berätta att jag har badat i  havet idag! Och det var INTE skönt.. Kallt som in i helvete.. Men va ska man göra..

Har det super gött här i alla fall och har skrattat så åt Agga så jag har kramp i magen..

Nu ska jag nog snart nana.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sjumansholmen ligger närmare Kårholmen(min ö) än donsö haha det vet du väl? ;) Hoppas du har det skönt ska själv ut i helgen!

Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback