Regnet det bara öser ner...

Gott folk, det är helt sinner sjukt hur mycket det regnar ute nu.. Det som var sol för inte så länge sedan?
Detta Sverige alltså... jaja..

Gårdagen spenderades i alla fall med Jasna.. Vi var på gymet och tränade lite & i hopp om att min framtida man skulle jobbat.. Men icke.. haha.. Så jag blev lite besviken där, men man kan inte alltid få som man vill haha.. 
Efter träningen åkte vi in till stan, mötte upp Jasnas kompis som är i GBG på besök, han hängde med oss hem och käkade Tacos. Sedan hade jag o Jaz deg kväll framför So You Think You Can Dance <3

Idag har faktiskt inte gjort ett skit, har brännt lite skivor, packat lite kläder, druckit kaffe, kollat tv.. Inget nyttigt med andra ord.. När mamma kommer vid 7 tiden igen ska vi väl dra oss upp till landet är det tänkt..
Men fan va jag är sugen på att gå på Level idag.... Men det blir inget med det faktiskt...

Kan Johanna & Mickan komma hem nu? Era jääävlar...

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback