Min vecka

Hallå alla godingar!
Hoppas allt är fint, för här är allt super (förutom vädret dvs)

Vart en intensiv vecka för min del.. Vart massa att göra.. Och så har jag tagit mig en massa tid för att umgås med ina wunderbara vänner såhär på semestern o allt.. =)

Måndag, Tisdag & Onsdag har jag faktiskt haft körlektioner alla dagar.. Och det går bara bättre och bättre vill jag säga, min lärare ska boka halkan för mig när den har öppnat efter semestern också :)
Har också hittat på så roliga saker som att shoppa med Jasna.. (Åh så fattig jag blev då..haha) Köpte faktiskt jättefina saker.. Tex, den sexigaste jackan i stan, ursöt klänning, o massa snygga accessoarer! :)

Igår vart det utång.. Man får passa på att gå på Level (Nivå på onsdagar) när man är ledig.. Så det blev ut o dansa med Johanna igår.. Det var en riktigt rolig kväll vill jag säga.. DJ:n hade vett o spela maaaasssaa Michael Jackson hela kvällen, Me like! Sedan träffade man ju lite roliga personer också.. Och så var HENRIK LUNDQVIST där med, herregud. ja dog..






Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va snygga vi e, jag hade glömt haha ;)Skicka bilderna!

2009-07-10 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback