Hände då?

Va hände med att jag faktiskt ska gå på Harry Potter på lördag. Äntligen, så jag har längtat... Så på lördag, 23.00 sitter ja o Lina o gottar oss med Harry & CO.
Ärligt talat så kan jag inte förstå hur man inte kan gilla dessa filmer heller.. KAN vara bland de bästa som gjorts.. Har ju till och med fått morsan till att gilla dom... Men när jag var helt lycklig o berättade för A att HP äntligen hade kommit ut, skrattade han bara o sa " jag har inte ens sett 1:an" Åh herregud... Vissa personer blir man besvikna på...  Ska i alla fall bli skeeta skoj!



I morgon hoppas jag förövrigt att det regnar hos Johanna o Mickan och turkarna... För i morgon ska det bli fint väder och ni vet sjävla att Sara kommer ligga ute hela dagen och sola... Förutom när jag ska marinera den förbannade kycklingen... (nej mamma ja ska inte glömma)

Nu ska jag sova.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback