Sa du snö?

Jasså du, så var det snö ute igen.. Dock inte så mycket, men ändå.. Bara det där me snö.. Kan jag inte få lite vår här i Sverige? Så man kan gå i sina snyggaste skor, kläder & solbrillor. Det gillar vi. Men det ska bli skönt att få 2 veckor sommar snart! :)

Matchen igår tog verkligen ut all energi ur min kropp. Efter första halvlek kunde ja i princip inte stå på benen. Hela jag darra som ett asplöv. Så det fick bli lite druvsocker på det, så var jag back on track snart igen.. Förutom att mitt knä krångla lite igen. men jaja, var i alla fall helt slut efter matchen o somnade i soffan när ja kolla handbollen..

Igår kväll använde jag tiden till att kolla Eddie Murphys stå uupp show Raw. Herregud, han är så rolig. Kung helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback