Monday it is

Idag har jag hunnit med rätt många saker jag var tvungen att göra.. Eller.. många o många.. men nödvändiga.

Tog mig tid med en liten sovmorgon.. gick upp kl 10..Sedan stack jag och
- solade en sväng..
- Stack in till stan o vägde mig. Första gången efter jul & nyår.. så jag hade inte väntat mig nått bra.. Men det var hyffsat lugnt.. gick upp 0.4..
- Shoppade linnen till Thailand
- Lämnade in min iPod på macforum.. Så nu måste jag ominstallera hela skiten.. Från första början, inga låtar kvar eller någonting, JÄTTEKUL! iPods ska ta mig fan alltid krångla.....

Sedan ringde de från partille o jag ska jobba på ett nytt dagis tisdag, onsdag och torsdag nästa vecka. :)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Helen

Sara!

Jag hoppades att jag fick ge ut ditt nummer till Uffe, han ringde och ¨ville ha ditt nr. Jag visste att dom ville ha en BRA vikarie och vi sa dig.

Vad det bra?

Kram Helen.K

2009-01-12 @ 16:51:52
Postat av: Sara

Såklart det går bra:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback