I found a way to let you in..

Hej på er. En Sara som har ont skriver. Fick smällar överallt på träningen idag. Jag har ont i höften, vaden, foten.. You name it! hahaha.. Ne, men det kostar att ligga på topp, haha!

Idag var det så gött att sova. Vaknade vid halv 10, men kände att jag inte var riktigt utövd.. Somnade igen o vaknade kl 11.. haha.. Behövligt faktiskt! :) Sedan stack jag ner till fru Johanna. Blev lite kaffe, apelsin & tjöt som vanligt :) synd om Johanna som alltid får höra om mina kill-problem och överanalyseringar! hahaha.. Mucho trevligt!

Har också hunnit att tvätta o grejer. Ibland överraskar jag, eller hur?!

I morgon ska jag in till stan o väga mig & träffa .. hör o häpna.. Lina!! Och så ska ja fan ge mig ut o hitta ett par acne jeans på deras utförsäljning!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback