Frulle

Har precis vräkt i mig lite frukost. Nu sitter jag här med mitt morgon kaffe och funderar vad jag ska göra utav denna dagen. Känner inte för att slöa bort denna vackra söndag! ha ha... Men solen skiner ju faktiskt ute! Måste i alla fall städa huset, för i morgon kommer mormor o morfar hem från Thailand. Då får jag ta o "flytta" hem.. Har vart skönt att ha ett eget hus nu i två veckor faktiskt..

Men min egna lilla "fritids designer" Agga, som hon kallar sig för. Ska göra om mitt rum. Plus att jag ska flytta upp en våning och förhoppningsvis få det stora rummet. Pallar inte med att ha det lilla råtthålet där nere..

Lite förvirrad blir man ju också.. Diskas eller inte?
Hoppas inte det, de hade ju faktiskt en av de bästa låtarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback