Åt jag någon semla?

Idag var det goa passet på jobbet. 7-14 :) Efter det åkte jag in till stan eftersom jag hade bestämmt träff med Lina. Vi shoppade lite nödvändiga saker. Som en kalender. Den jag ville ha fanns inte ens(Paulo Coelho - Glädje), så jag fick ta en annan ful.. Eftersom att Lina tog den enda som såg någorlunda normal ut! Men utan kalendern är jag handikappad. Måste ha en, så då skiter vi i om den är ful förstår ni. Det är ju faktiskt insidan som räknas. Även om mamma säger att jag är ytlig. :P
Efter shoppingen kände vi att magen förtjänade något gott. Så det blev ett besök på La Gondola.. Börjar väl bli stammis där? haha.. Förutom stans godaste kaffe, så har de så jävla go mat.
Jag lovade ju migsjälv att faktiskt äta en semla idag, åt jag någon? Neeepp! för jag orkade inte. Så vi hoppade det. Det känns bra, alltså.. Ingen ångest för att ha tryckt i mig något onyttigt! :P

Nu har jag precis duschat. Mitt hår behövdes tvättas efter gårdagens klister-kur. (handbollsträning) Så idag fick det bli både inpackning och silkesdroppar. Så nu är mitt hår lent o fint.


Jag måste ju bjuda på bilder, men inte på Lina. För hon vägrar att vara med. Så jävla tråkig.

haha men fyfan va fräääsch.


Som sagt, deras kaffe.. MMMM!


Ska nog snart sova:)
puss på er

Kommentarer
Postat av: Lina

men du blir i alla fall bra ^^

Postat av: emma

vilken söt rosa tröja, me like! puss

2009-02-25 @ 09:46:21
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

du är så söt! =)

2009-02-25 @ 16:07:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback