Mellandags "rea"

Mellandags rea var det ja... Jag åkte in till stan kl 10 för att möta upp Jasna. Självklart hittade jag min älskade kavaj jag har gått o dragit i på Zara.. Men det är klart jag ska ge mig på de dyra sakerna.. Den hade kostat 799:-, du var det 599:-... Inte jättebilligt, men jag var tvungen att ha den! Sedan köpte jag en slags korsett på Wekday med, för ynka 150:- Nu ska jag inte ge mig ut på den där rean mer tror jag, finns egentligen ändå inte så jäkla mkt snyggt...

Nu tror jag att ja ska ta mig ett litet powernap.. känner mig jättetrött..
Och jag orkar ingen Judoträning ikväll.. uhuhu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

johooooo.. du ska dit med mig imorgon!!!

2009-12-28 @ 18:28:06
Postat av: Lina

det var jag som skrev :P

2009-12-28 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback