Juldagen - Årets fest dag

Julen har vart mysig, har gått fort som fan!! Men skönt att den är över också för den är lite jobbig också haha, jag är nämligen inte julens fan nr.1. Men den firades faktiskt hemma och har fått massa fina klappar & ätit alldeles för mkt mat!! Det var, mat, kalle (jag däcka i soffan av mat-koma), julklappar o lite roliga julfilmer.. Sedan kom A på ett litet besök lagom på julaftons kvällen hahah.. ;)

Juldagen spenderades hos mormor o morfar, åt ännu mer mat o blev proppmätt igen.. Sedan var det dags att göra iordning sig inför feest! Juldagen är ju årets festdag nr 1! Och vi planerade att ge Nivå vårt sista besök för iår i förhoppningar att vara lite roligare än vad det har vart de sista gånerna..
Vi åkte in så vi var där 11, vilket är snortidigt i vanliga fall, men med 2000 pers uppskrivna på listan ville man vara där i tid. Och herre min gud... Jag och Johanna höll på att sätta i halsen när vi kom fram, det var såååå sjukt mkt folk! Det var att stå i kö i ca 20-30 min för att komma in... Jeeesus... Men värt det var det, det var mkt roliga folk (äntligen) och vår favorit DJ spelade! Och sån sjuuukt bra musik så man inte kunde göra något annat än att dansa fötterna av sig. Sagt och gjort, Idag gör mina tår jätteont! hahah

Bilder kommer kanske senare om ni är snälla

PuzZzen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback