Passet ska man ju ha med sig

Igår var ju en liten knepig dag får jag ju lov att säga.. Riktigt risigt väder på förmiddagen och sol på eftermiddagen..
Själv var jag i alla fall uppe hos pappa tillsammans med Mamma, syrran & farfar som skulle ner från Värmland för att sedan ta med sig syrran dit, Vilket menas lugn och ro för mig.. ha ha.. 
  Vi var och käka thaimat och sedan blev det en liten fika med kaffe och glass :) Trevligt trevligt..

Väl hemma satte jag mig för att beställa lite från Taxfreen.. Som jag egentligen inte får, då man måste vara 20 ju.. När det gäller alkohol i alla fall.. Men jag vill ha med mig ett gott vin dit ner och sedan ska mamma ha sprit.. :P hahah Vi får helt enkelt hoppas på att de inte frågar efter leg och att de inte tullar mig om det skulle funka.. :P

Sedan kom A på ett besök.. Och även om han har vart här ett par gånger hittar han aldrig huset!!! Dåligt.. Jag tvingade honom att käka upp mitt godis jag trodde jag var sugen på.. Förstår inte varför jag ska köpa godis när jag typ äter 3 bitar..
Aja, hade i alla fall en trevlig söndag..
Och helg för den delen med.. som har vart hyffsad lugn! :) Man var ju tvungen att hålla sitt vad ;)

Har också kommit på att mitt pass går ut i september.. Och när man åker tex till Thailand måste det vara giltligt i minst 6 månader efter man kommer hem.. Ringde Ving förut och hon trodde inte det var några problem i alla fall.. :P hahah.. Illa är det annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback