Johanna's 20 års dag

Som ni vet, lördagen handlade bara om Johanna eftersom hon fyllde 20! ;)
Började hemma hos henne med lite god mat med hennes släkt o vänner. Fortsatte hemma hos henne.. Bara att vi och förfesten förflyttade sig till hennes rum och mer utgångsfolk joinade oss.
Drog in till stan rätt tidigt för att förhoppningsvis komma in pga lönehelg o allt.. Vi drog hela avenyn utan att lyckas.. Det enda man hörde var "Tyvärr tjejer det är 25/30 ikväll" Då blir man lagom glad.. (Vafaaan släpp in mig har vart här innan..) Arrrrgghh... Efter att ha vägrat att ens gå till keybar, Blvd eller gretas drog vi faktiskt till PC och satt där tills det stängde.. Och kvällen slutade ändå bra! Alla var fulla och glada och hade jätteroligt.. haha.. Jag träffade min sk. "Disco turk" som jag tydligen inte ska satsa på.. hahah.. Hur liten e världen att man ska stöta på den där konstiga människan.. haha.

Även om det inte ens blev i närheten vad som var planerat (dansa arslet av sig på Nivå) så hade jag jäkla trevligt och roligt med alla!! :) Thanks a lot!

Alla tjejer hos Johanna:)


Me n Petra


Vicky och lookalike alkis Andrea. haha


Johanna, Jag & Amela


Puss på födelsedagsbarnet!


Mickan & Jag är stabila på bussen! haha


Killarna som sedan joinade!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack för en jätterolig födelsedag! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback