Jag har hittat min grej

Boxen igår var jäävligt rolig! Och jobbig... Har verkligen hittat min gruppträning nu känner jag.. Plus att instruktören var jäkligt bra... Mindre kul kanske att han typ har småflörtat med mig förra sommaren.. Men det skiter vi i! :D Efter passet var jag helt skakis! Herreguud säger jag bara.. Kunde knappt röra mig.. haha, men det var härligt! :D

Snart ska jag in till stan med Lina och luncha och växla pengar och sånt.. Hade ju hoppats på liiiite bättre väder kanske.. Men va ska man göra..
  Blir heller ingen träff med A ikväll då vi bara skulle hinna kunna träffas1 timme och det känns ju lite ovärt, så det får bli på söndag istället!

Nu hade jag tänkt att göra iordning mig så att folket på stan inte blir rädda...

Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback