I wanna take a ride on your disco stick

You gotta love Lady Gaga !

Idag har jag vart sååå himla trött! Jag fastnade framför tv:n igår kväll.. Kollade på Ballar av stål.. Finns inget program som jag skrattar så mkt till än det.. Åh herregud! Men det resulterade i alla fall att jag gick o la mig vid halv 12.. Det kan inte jag göra när jag ska jobba dagen efter. Även om det bara var från 9-13.30 som idag.. Måste få flera timmar att sova så är det bara... Så från och med idag och 2 månader framåt ska jag jobba varje dag. Fun! :)

Snart kommer Lina och hämtar mig. Vi ska på möte med laget.  O r k a r - i n t e . . . Betyder alltså att vi ska börja träna i morgon. Vilket också menas tjena försäsong. Fy i Helvete... Det är de värsta med handbollen vill ja lova. blää.

På något vänster råkar jag alltid hamna på bild när jag garvar.. Som tur är håller har för ansiktet här vilket jag inte brukar göra.. haha Något var tydligen jävligt roligt eller?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Let's play a lovegame, play a lovegame. Do want love or u want fame? Lololovegame! Moaahaha snygg design btw!

Postat av: Lina

ey din madda fakkar!! gör en ny hedaer till mig med!! din va helt gorgeous;)

2009-04-22 @ 16:25:30
URL: http://writteninthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback