I miss!


buhuuu. sitter här o tänker tillbaka på vår skoltid.
jag verkligen saknar det som fan just nu. Jag saknar att vara med mina cpbarn.
Jag saknar handbollsträningarna (tro det eller ej) jag saknar studenten. Allt. Fy.

Och så ganska långsökt kommer jag o tänka på när jag o mina väninnor var i Köpenhamn (Se bild ovan) för att se Mika . Det var tider det. Saknar det med, fy faan va kul det var :) (då ska vi inte tala om FOB & P!) Lite kul att Snäckan har en skjal virat runt huvudet eftersom hon inte hade nån mössa.. men inte vet jag,  det kanske var alkoholen som handlade ;) hahahah. Jag hatar i alla fall att inte plugga. detta trodde jag aldrig i hela itt liv att jag ens skulle säga, men så är det. Jag vill plugga, inte jobba (eller vara arbetslös). 

I morgon kanske det blir en fika med Snäckan med. <33

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker att vi får ta en tripp till köpenhamn så fort det kommer nån bra artist! =) favorit i repris. =)

Postat av: Caroline

då kan du plugga åt mig? jag har så fruktansvärt mycket denna och nästa vecka!

2008-10-01 @ 16:16:20
URL: http://oreokex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback