Things are shaping up to be pretty odd.

Rubriken... jaa.. man kan säga såhär, tolka det hur du vill ;)

Man kan ju fråga sig vad Sara gör uppe halv 10 en fredag. MMmjoo.. Jag & Lina har handbollslektioner nu varje fredag i 5 veckor framöver. Å såklart börjar vi kl 8. Älskar ju att gå upp tidigt såå.... Nej, men det var ganska nice faktiskt. De var ändå inte så jävliga som jag hade trott, de skötte sig ganska bra.. & lyssnade också på vad vi skulle göra.. vilket inte 7 klassen i måndags gjorde.. men men. Va ska man göra liksom.

Träningen igår.. gick bra.. Även om ja var på dåligt humör. När vi sprang fick det väl mig att springa fortare.. Så jaa.. Något bra kanske det gav med sig. Men annars så är det i alla fall match på söndag.. Och den kommer ju verkligen att gå bra känner jag. NOOT. Vi är liksom jävligt tunt med folk, så nä.. ingen rolig match. =(

Syrran & Jag.. vi som är så otroligt lika.......kanske inte....


En rolig grej med.. Såg en tjej istan igår so hade plagierat mig. Hon hade SAMMA HALSDUK... i SAMMA FÄRG... SAMMA MÖSSA.. i SAMMA FÄRG. Okej inte samma, men likadan dårå. Varför då. Min syster tyckte det var kul i alla fall.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback