Me n sis

I fredags skulle lillsyrran ha partaj hemma. "Rockparty" skulle det vara och såklart fick jag äran att styla henne. Sminket blev skitsnyggt...(som alltid när jag gör det;) hahah..)  Håret blev jävligt nice med. Synd att ni inte ser baksidan av det nu bara.. för damn va snygg ungen var! Man blir lite avis faktiskt när man har en snygg syster.. jo..

Idag var jag i stan med Jennie "Günter" Kanerva. haha:D Hon skulle shoppa jeans.. Och såklart skulle jag testa de där jeansen för skojs skull.. OCH DAMN VA SKÖNA DEEE VAAR! Det skulle jag aldig ha gjort alltså :) Så nu vill jag också ha dom... Plus att jag fick på mig en storlek som jag aldrig i hela mitt liv har haft heller:D Men Jennies byxor passar mig med.. så jag ska nog ta o låna dom någon gång;) mohahah. Men Sara kom som vanligt inte hem tomhänt. Det blev en shorta från Monki & underkläder. ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH.. döda mig.


PUSSS

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jaha, blir faktiskt lite förvånad där...trodde nästan att du skulle slå till på ett par jeans också när du ändå var på g ;) haha

2008-10-07 @ 13:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback