I morgon drar ja.

Japp, nu har jag nästan packat allt =) Bara handbagaget kvar.. Nu vill jag verkligen åka.. Ligga på stranden NU! :D

Men men..
Igår var jag med o spela i farmen.. det var faktiskt kul som fan:) Vi vann, å det var faktiskt en riktigt bra match! O det gick bra för mig med..:) Skönt.. Kommer sakna handbollen nu när jag är borta..:( Spela är det bästa som finns ju!

Aja, nu ska jag göra iordning mig lite, ska in till stan med lina, sedan ska vi kolla på handboll.

ha det gött alla. Hoppas det regnar, snöar o är riktigt kallt här nu när jag är borta.. ;) haha.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: emma

=( jag vill följa med !

Postat av: Johanna

hahah, ja messade dig om du ville gymma imorn, men det vill du antagligen inte moahahah. hoppas du har en riktigt jävla skön semester!

2008-11-09 @ 19:15:06
URL: http://johannaandersson.blogg.se/
Postat av: emma

kommer du hem snaart?? jag har ingen att fika med=(

2008-11-18 @ 12:14:41
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback