Landet..

106334-525
Denna helg har jag spenderat på mitt sommarställe <3
Mycket trevligt, vi har fixat o donat med saker nu innan sommarn... Vad har jag gjort? JOO, klippt grääset. och det mina vänner, är inte lite gräs för er som inte har vart där. Det ni ser på bilden är bara en liten plätt nästan.. Så jag har både åkt traktor-gräsklippare plus kört den för hand där det inte går att köra (aaaaasjobbigt). Så jag har både gjort nytta och fått träning ^^
Har även kollat lite hockey, löst korsord och läst färdigt Harry Potter. Mysigt. :D

I morgon är det skola, och tävling vilka som ska springa ut först! :)

ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Jeffe

MIN KLASS SKA VINNA, MOHAHHA

2008-05-18 @ 21:28:29
Postat av: Sara

NOOOG! Min klass har ju MIG! ;)

Postat av: Johanna

Va mysigt :)

2008-05-19 @ 11:26:27
URL: http://johannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback