Trött på plugg

Nu är jag rejält trött på allt pluggande.. Skulle sätta mig ner o göra svenskan idag, men det blev att jag bara fällde ner locket på datorn o kollade på hockey i stället. Men jag fick lite engelska gjord i alla fall. jag orkar verkligen inte mer plugg nu! Längtar till lovet, längtar till Spanien resan. längtar till studenten, orka med skolan! uuuh. 5 Juni NU tack.

Det får bli så att jag gör svenska i morgon istället.. den dagen jag har minst tid.. Bara för att Sara var lat idag. Dumma mig.

God natt folks.

Kommentarer
Postat av: Katrin

du slipper de snart kram

Postat av: Anonym

SVar: Men gud ja, ta och kom hit på en fika efter påsk vettja?

2008-03-17 @ 22:33:22
URL: http://Avenueb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback