god dag alla glada!

Hej och hå, sitter i skolan och väntar på att mina kompanjoner ska komma. Sedan ska vi försöka jobba lite på UF nämligen. Sedan har vi en härlig svenska lektion.. Där vi bara antecknar precis hela lektionen.. Inte så jäätte roligt direkt. Nu kom Snäckan och jag gav henne projektet, hoppas honh blev glad. hahaha.. :D

Ikväll är det match.. Jag är inte jättepeppad direkt.. Vi ska åka till Uddevalla.. HALLÅÅ UDDEVALLA. Det ligger inte i närheten direkt. Plus att matchen är 20.45. Jo, då kommer jag vara hemma runt 23.. om inte senare. Orkaaaa. Och så har vi massa sjuka som inte kan vara med.. jätteroligt.. Verkligen......

Kommentarer
Postat av: Asgeirline

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback