AAAAH, orkaaa.

Nu säger Sanna att hon inte kan följa med o se på Simple Plan, kanske lika bra det.. eftersom jag inte är så pepp på det längre.

Och så får jag reda på att min syster o hennes lag spelar match på våran träningstid... Så jag ringde min tränare o sa det.. han visste inte om det, så det har antagligen blivit ngt fel, men då kommer vi ha fys i lilla hallen i stället. KUUL. Not.. Men vi ska ju prata mycket om resan o så idag:) Om ni inte vet det ska vi till Spanien med laget :)

Nä, jag kanske skriver mer sedan.
Pussohej

Kommentarer
Postat av: Emreellen

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback