Sol & bad

Heejsan folk. Nu har jag inte skrivit på ett tag eftersom det vart så otroligt mkt att göra med tanke på studenten o allt. Men nu är jag väl back on track igen:P hehe.

Idag väckte Caroline mig med ett samtal vid halv 10 tiden.. Och frågade om jag ville åka med till havet! Och det är klart man vill! Så det blev att jag, Carro, Jonas & hans kompisar Jenny & Alexander åkte till Hovås för att steeeka :D det var riktigt skönt, badade i det VARMA(!!) vattnet och solade som tusan, har faktiskt fått färg :)

Sedan kan jag fortfarande inte fattat att jag har tagot studenten... Som jag gjort med väldigt blandade känslor. Otroligt kul och skönt.. men sedan längtar man ju fan tillbaka! Och alla vänner man har skaffat sig.. Herregud. Haft 3 jäkligt roliga år :)


Och så lite fler studentbilder.. ;)







Kommentarer
Postat av: Maria

så kul att få se bilder! :)

Postat av: Rikardstina

Interesting. No more comment :)

2009-07-21 @ 13:40:51
URL: http://rikardstina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback