Snart helg!


Skönt att veckan börjar gå mot sitt slut. Jag vill verkligen ha helg nu! Jag behöver vara ledig ett tag o få sova ut. För även om själva jobbet inte är särskildt tufft, är det jobbigt att gå upp tidigt på morgonen o komma hem sent på eftermiddagen. Jag vill kunna sova länge! :D Men det får jag göra snart, thank god!

Idag efter jobbet ska jag in till stan, en liten vägning & sedan träffa Katrin för en kaffe! :) Vill verkligen ha ett par sandaler från Bianco med, måste testa dom lite, så fina de är! Lotta kom till jobbet idag också med en gina påse i handen, hpn visade mig en nyinköpt kjol som verkligen var skitsnygg!! (A)
product view of: Leather sandal

Snart ska jag sätta mig ner och faktiskt söka in till 2 utbildningar på Göteborgs Universitet som startar VT 09. Det blir Socionom utbildning & Sjukgymnast. Får se där. Jag kan inte riktigt bestämma vilken utbildning jag helst vill gå. Har hört att det är svårt att få jobb som sjukgymnast, men jag tycker det hade vart kul att jobba med det! Vill verkligen komma in i Göteborg, men chansen är väl inte jättestor....

Ha det bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

ja helg känns inte fel :)

Postat av: Johanna

Snygga skor>!

2008-08-02 @ 14:44:55
URL: http://johannaandersson.blogg.se/
Postat av: Jakubmichelle

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2010-05-26 @ 09:20:03
URL: http://jakubmichelle.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback