MMm.. mat!



Tjena mina vänner!
Har precis tryckt i mig min lunch. Blev en sväng in på allum o handlade lite mat med. Herregud. Det känns så vuxet att gå o handla mat.. Nu när man bor ensam. Men det är roligt. Man kan plocka på sig precis vad man vill. haha :D
Köpte lite frysta räkor o sallad som jag ska ha till morgondagens lunch hade jag tänkt =) På fredag avslutar jag o Lotta veckan med ett gott besök på Thaien! :D

Jag måste säga att jag blir avis när jag läser på andra bloggar att det är fint väder hos dom! Här är det moln så långt ögat kan se. Men på något sätt skiner solen ändå igenom, men det är inte kul ändå. Jag vill ha blå himmel! Jag vill sola o bada!!

Jag ska dock försöka ha lite roligt på lördag då jag ska ha grillfest. Skit bara att vissa folk inte kan komma.. Är så trist =( MEN, får göra det bästa av situationen. ;)

Back to work.. Eller snarare boken...
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Maria

grillfest är mysigt det :)

Postat av: Lina

haha ni får supa till det rejält så ska ni se att ni lätt kommer glömma mig :D

2008-07-30 @ 19:56:37
URL: http://writteninthestars.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka är det mer som inte kommer förutom Lina?

Jag saknar dig Lina vafan:P

2008-07-30 @ 21:48:29
Postat av: Sara

Det är dumma Johanna, Sofia & Torman! =(

2008-07-31 @ 08:12:54
URL: http://payinginnaivety.blogg.se/
Postat av: Vetlelinnea

God bless you

2009-01-23 @ 09:03:03
URL: http://vetlelinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback