Kaffe är min räddnig

God morgon Darlings! Nu har jag precis tagit mig igenom det hårda som väntade mig här på jobbet idag. Haha. .. O jag kom för en timme sedan, så ni förstår ju att det inte är så mycket att göra.

En sådan här äckligt jobbig tisdag är det också. Som Lotta säger, det är något speciellt med tisdagar. Man är alltid sintrött. Och på något konstigt sätt är jag det. (fast det sitter väl mest i huvudet, haha) Men kaffe är min räddning en dag som denna. =D

Idag.. ska jag inte göra något speciellt. Åka hem, göra mat o antagligen lägga mig i soffan där jag typ avled igår pga hettan! Ska nog gå till mormor o morfar o sno hem fläkten (de är ju på landet).

Nu sitter jag o lyssnar på min nyinköpta platta. Mamma mia skivan of course! :D haha
Nu längtar jag tills jag o Lina ska åka med...

Kommentarer
Postat av: Maria

åh! det är inte dålig musik det, hihi

Postat av: tin

Fan min CD håller redan på att få repor haha

2008-07-29 @ 23:17:15
URL: http://avenueb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback