We need umbrella's on the inside..

Med träningsvärk i hela kroppen ska jag nu packa min träningsväska igen för bege mig till träningen lite senare ikväll. Jag har ont i hela kroppen. Jag kan inte resa mig upp ur sängen. Så illa är det. Njae, okej kanske inte riktigt så, men det gör jääävligt ont. 

Jag ser verkligen fram emot en BOLL-träning idag. Ingen fys. Thank go for that. men med Patrik vet man aldrig. Han klämmer nog inte lite fyiska aktiveter i det hela. Han vill ju inte att vi ska ha en rolig träning inte. haha.. Gosh..

Seya

Kommentarer
Postat av: Katrin

Svar: Om de inte skiter sig nu så flyttar jag in i en1:a i februari =)

Postat av: Karin

tack va snällt sagt:) kram på dig!

2008-01-04 @ 09:22:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback