Sunday morning rain is falling..

Ja vet, har haft den överskriften förut, och det regnar inte heller.. men whatever, det låter bra :P

Det var i alla fall härligt att få sova idag med. Fast det är ju lite tröök med söndag bara, det är det alltid. Segt som fan. Och senare idag ska vi spela match. Med A-laget. Och våran bästa spelare är borta. Härligt. Nene, men vi får göra vårt bästa helt enkelt. Så kommer det säkert att bli bra.. =)

Nu ska jag pallra mig upp och äta lite frukost hade jag tänkt. Just nu ligger jag i sängen med datorn, lagom bekvämt! :)

Ha en bra dag folks!
See ya.

Kommentarer
Postat av: Maria

ja även om man är ledig och så på söndagar så tänker man bara på att det är måndag imorgon!

Postat av: Lina

wtf? är johanna borta?

2008-01-13 @ 12:16:02
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback