Snart åker jag till ett bättre ställe..

Hihi, japp. På tidag åker jag till Thailand. Gött som fan ska det bli! Ska nog gå lite tidigare från skolan i morgon med.  Måste hinna med att packa allt o så.. har inte gjort det än.

Ska bli skönt att ta det lugnt ett tag. Och det ska också bli skönt att slippa en viss persons  jävla skit snack all the time.. Men sedan kommer jag ju sakna alla mina underbara vänner här hemma såklart =) Men jag tänker inte tycka synd om er här hemma i kylan. inte det minsta ;) haha.

Har idag spelat match, kollat på Kalla Fakta, då det handlade om Nathalie, en gammal klasskompis till mig för 2 år sedan..

ne, allt för idag. ha det nice.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha det greatans i Thailand babe!

Postat av: emma

I gonna miss you smulan ;(

2008-01-28 @ 17:05:13
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback