Sara är trööötttt...

kanske var det för matchen vi spelade igår. Är helt slut känns det som. Skulle kunna sova här och nu. Men det blir inget med det. Ska hoppa träningen ikväll. Jag orkar inte träna + att jag har TVÅ jävla lårkakor sedan igår som inte är att leka med. Det gör ONT! Och sedan spelar ju faktikt Sverige.. Och jag hade inte hunnit hem till matchen eftersom jag skulle åkt spårvagn.. ^^ thihi. Nu gäller det verkligen att alla är med och hejar fram Sverige till en seger.. För det är nästan det enda alternativet för dom att gå vidare.. Visserligen ett lika resultat med.. men det ska man aldrig sträva efter...

BTW så är vi med i tidningen idag. ^^ hoho.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja vilken känsla det va haha. =) jag va helt galen. =) tack för kommentaren. ha en bra dag!! =)

Postat av: Maria

usch då lårkakor är aldrig roligt!

2008-01-24 @ 15:58:36
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback