Ni vet.. Gym torsdagen..

Japp. Det enda jag har för sig på torsdagar är Gymträning. Men nu ska vi inte prata träning direkt. För vi mest latar oss. Men det vet ni nog vid detta laget.. haha, vet inte varför. Men det har bara blivit så. Vi har ingen motivation tilll gym på torsdagar ;) så är det bara. Vi är tillräckligt tränade ändå, så det är ingen fara direkt ;)

Min ute och inne lista verkar vara väldigt populär och eftertraktad. Så måste skynda på med den.
Skämt o sido. Men för att ha något kul att göra så blir det en sådan =P

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Maria

när jag spelade handboll hade vi gym en gång i veckan, och det orkade jag aldrig :P haha

Postat av: Torsteinidunn

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-03-25 @ 13:54:17
URL: http://torsteinidunn.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback