Matchdag

Idag var det dags att spela igen. Patrik ville ju att vi skulle gå upp klockan 8 för att vakna till. Och notera då att image465matchen skulle spelas klockan 2. Är han galen? Jaopp. Fanns ju såklart ingen chans ivärlden att jag skulle gå upp vid den tiden.. nej nej. Absolut ett NEJ. Så ja ställde klockan på10 i stället. Skönt. Men jag hade nog kunnat sova längre =) Åt en sund frukost måste ja säga. Havregrynsgröt + 2 grova mackor. (Då menar jag rikigt grovt bröd, inget pussycat bröd som gott o gräddat)

Matchen gick bra.. I alla fall i första halvlek där vi spelade lika. Men i andra stod vi o stampa o gjorde inte ett mål på 15 min. Det är inte bra.. Så det var nog där vi förlorade matchen. Whatever. En bra förstahalvlek i alla fall.

I morgon hade jag tänkt att spendera dagen med att städa mitt rum, för det ser ut som FAN. Och då menar jag fan. Jag har kläder typ precis överallt. Walk in closet hade inte suttit fel i min sits. Ge mig någon. Senare på kvällen.. kl 18,00 för att vara exakt.. Är det dattumkoll på Hemköp. Allt för pengar till laget o Barcelona resan! <3

Nu ska jag dra mig lite.
Ses gott folk.
(en förövrigt vääldigt gammal bild på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback