Match dag

jaa.. som jag sa innan vare ju dags för match idag. Det var dags för Sävehof som vi alla vet är bra o ligger väl 1:a i Junoir elit..  Vi hade en plan. Och följde den nästan exemplariskt, och det resulterade att de bara ledde med 1 boll när det var halvlek. Vilket vi då tycker är bra eftersom de just nu är göteborgs bästa lag. Men, vi skötta oss ganska bra och det blev väl högst 3 bollar till slut. En helt godkänd match, med tanke på att vi inte hade några planer att vinna den direkt, utan bara att göra ALLT vi kunde men den tunna truppen vi har nu. (jo, jag fick spela m9 denna match.. då fattar de som förstår sig på handboll att vi inte är så många för tillfället;))

Efter att ha fått lite goa fylle sms från Emma ska jag snart lämna bloggen för idag.
Kanske till och med ska läsa på min eng bok. The Devil Wears Prada. Må gud vara med mig. DEN ÄR TJOCK.

God natt

Kommentarer
Postat av: Lina

du var as bra som 9m :D

Postat av: Sara

haha tack

2008-01-12 @ 16:10:25
URL: http://payinginnaivety.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback