Hummel..

Idag har jag kollat på syrran när hon spelat cup. Där cupen spelades var det några som sålde sportsaker. Och i mitt favvo-märke: Hummel. Köpte ett par snygga träningsshorts. Och frågade efter vad man kan köpa andra hummel produkter (har alltid velat ha hummel tights som man har under shortsen), för det finns inte i vanliga sportaffärer.. Men det fanns bara på sportbutiken.se. Kommer man in på sidan? NEJ. Hjälp mig.

Köpte också ett par Reebook
(LÄNK!!) skor på MärkesOutlet för bara 200 spänn. I den affären säljer de märkes varor för halva priset. Härligt att fynda SNYGGA saker :) För en gång skull.. Annars finns det seriöst bara SKIT på reor..

I morgon är det A-lagsmatch kl 2. Enligt Patrik ska vi gå upp kl 8 på morgonen för att vakna till. Jag säger: ALDRIG I LIVET. Jag ställer klockan på 10 ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vid Chapmans Torg typ upp mot gråberget ;)

Postat av: Katrin

för fan haha du ha bott här längre än mig =) Är vid Majorna ju =)

2008-01-05 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback