Gymtester

Gick lika dåligt som jag hade förväntat mig.. :P Förbättrade mig bara i benpress. där jag tog 120 kg (+30 som ställningen väger) I bänkpress tog jag bara 40 Kg.. tog 45 förra året.. Shame on me. Dips har jag aldrig kunnat göra så den bryr jag mig inte om ens..:P Men så nära jag var på att göra en har jag aldrig vart så.. :)

Nu har jag precis suttit o pluggat lite Religion som står på att göra listan denna vecka. Jag sådan press på mig eftersom jag fick mvg på förra uppsatsen.. :P  Man får väl hoppas.. Har endå ett par dagar på mig =)

Att göra:
Religion såklart
Svenska
Som tur är är jag färdig med två andra saker som ska vara färdiga.. Annars hade jag vart KÖRD.

Nu ska jag återgå till Religionen, kanska kan hitta lite mysig fakta på nätet ^^

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Oleleah

Informative website! Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback