Gym-Paprika dag

Min torsdag ser nästan alltid likadan ut. Först gymet en timma på morgonen med tant Lina, sedan in till stan för att dra en paprika. Men vi ha defenitivft dragit ner på ätandet... :P Man vill ju inte tröttna på det. men idag var deet aaaasgott verkligen. Jag sällde i mig en kyckling-vitlök baguette på nolltid ;) Smaaaskigt.:)

Förövrigt idag har det vart träning, inte så jättekul.. men jag överlevde.. Sedan var det såklart friidrottsgalan att kolla på :) heja Kallur!!

I morgon är det domarkurs, vägning, hälsa på pappa, shoppa & sedan till Johanna :)
en rolig dag att se fram emot.

God natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yeah baby! Mohaha paprika är min bamba :D Moahahah

Postat av: Sigbjornsolveig

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2010-12-06 @ 11:04:02
URL: http://sigbjornsolveig.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback