Utgång.. Lördag

Kan väl skriva lite om lördagen som blev en hellyckad kväll! Laget sålde ju biljetter till berså för 100 spänn där det ingick buffe o inträde. Startade upp med lite taco buffé. Men vad fick vi att ta maten på? Jo små fattiga assietter.. Lite snålt.. Om jag hade velat hade jag fan kunnat gå 10 gånger å hämtat mat.. Så små var de.. Men aja, skitsamma, det minsta problemet... Det dumma var att man var tvugna att komma dit rätt tidigt för att käka så det blev att sitta o vänta (läs dricka) tills partajet börja.. Lite segt i början, men efter att ha hamnat i det roligaste sällskapet någonsin rann tiden bara iväg! Jävlar va kul vi hade! :D
Det blev cider efter cider, drink efter drink (saras special som bartendern döpte den till), shot efter shot.. Mindre bra kanske.. Men det roliga med det hela var att hur mkt jag än drack kändes det som jag hade hällt i mig vatten, helt jävla sick!
Men sedan hade vi alla fall skitroligt, dansade som fan, kollade på när Niklas brännde pengar i black jack o hade bara allmänt roligt! Sist kvar av oss i laget var väl jag, Lina, Strauss & Erika.. Och Johan.. Haha. Men till slut gav vi upp. Men en jävla rolig kväll får jag säga! Thanks.








Kommentarer
Postat av: emma

brownie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback