Morning!

God Morgon folk! Idag ska jag in till stan med Linda! Det var längesedan nu, den skiten har ju varit i Australien i över 1 månad nu.. Ska bli kul att träffa henne o höra massa roligt skvaller! =D Sedan ska jag hem o faktiskt städa lite, ska ju ha nyårsmiddag här.. Så då vill man ju ha det lite mysigt. Dammsuga o tvätta golven, det är jag en jävel på ;)

Jag har ju också ett jävla problem.. Vet inte vilken nyårsklänning jag ska ha.. Jag har 3 alternativ.. Så därför tänker jag ta på mig, fota & låta er lämna en åsikt här i bloggen! Jag kan verkligen inte bestämma mig. Så gör mitt liv lättare. Det kanske kan komma ikväll, när syrran kommer hem med kameran xD

Pusss på er

Kommentarer
Postat av: emma

jag ska hjälpa dig bestämma snäckan =)

2008-12-29 @ 12:50:59
Postat av: emma

smulan mena jag, det är ju jag som är snäckan .. hihi

2008-12-29 @ 12:51:36
Postat av: Helen

Sara!

Jag kan ge min åsikt om vilken klänning, men vad jag vet så passar du i ALLT.

Kram Helen/från jobbet

2008-12-29 @ 13:29:13
Postat av: Lina

Va fan Sara! du har 3 alternativ, jag har ZERO!! vi kan byta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback