Liseberg!


Idag var jag, Karin & Jasna på Liseberg! Vi kollade på "jullotta" Ah, det var i princip som den vanliga allsången hon brukar ha, fast med jullåtar =) Mysigt.. Sedan va ju Darin där.. *FNISS* Jo, en liten crush har man fått i honom nu.. Nej, men hans nya skiva är faktiskt jäkligt bra! Plus att han har växt till sig lite o blivit mer man än han var innan.. hehe.. Men lite pinsamt var det när han inte kunde jullåten han skulle sjunga.. hahah..

Annars har jag faktiskt gjort mina egna julkort idag! Så ni som får från mig.. får inte vilka som helst.. utan faktiskt homemade by me! haha :D

I veckan blir det träning som vanligt. Stan med Miss J. Andersson på tisdag.. ska faktiskt klippa oss.. o sedan ska Johanna utreda lite julshopping antagligen! Sedan är det match i Uddevalla på torsdag.. Uhh.. Orkar inte åka ända diit... Men men.

God natt på er.

Kommentarer
Postat av: emma

sara! jag var oxå på lisse igår :p

Postat av: Johanna

Oh no, did I miss him? Snygg e han!

2008-12-15 @ 11:59:54
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback