Breathing your love

God kväll!
Idag har jag haft en trevlig dag må ja säga! Sov ut idag, vilket var behövligt! Sedan stack jag hem till Snäckan o vovven.. Vi fikade med lite goda frallor, hasselnötskaffe & Lussekatter (min första för iår) Myysigt! :)

Sedan bar det hem mot soffan o slängde i mig lite mat innan det var dags för träningen! Som som vanligt inleddes med en springrunda som jag faktiskt blev väldigt nöjd med när jag faktiskt sprang med lotta potta. En härlig tempofylld träning, som faktiskt var kul trots allt springa springa springa...
Och jag har förhoppningar att jag ska få spela på lördag, trots att jag vart borta 2 veckor.. :P

Ni får en liten godnatt hälsning från mig, Lina & Lotta!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: emma

Får bli en fika till snart igen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback