beundrare

Idag när jag skulle åka hem med bussen var det lite kul... det var ganska fullt överallt så jag var tvungen till att gå längst bak och sätta mig, på "fyraplatsen". Och längst bak i bussen är det ju alltid svin varmt, idag var ju såklart inget undantag. Jag gick bak o satte mig och efter kom två killar och satte sig typ bredvid mig. 1 utav killarna var väl i 20-25 års åldern, ganska snygg och den andra kanske var typ 15. Jag kom ihåg att jag hade suttit o kollat på den äldre killens otroligt fula skor innan, faktum är att jag diskret tog ett fint litet kort med hjälp med min mobil på dom. haha, det tyckte jag verkligen var kul!

Ett litet sidospår, men back on track igen.. Hela vägen hem såg jag i ögonvrån att den äldre killen satt o kollade på mig då och då. Han viskade något till den andre och diskret som han var viskade han tillbaka, dock väldigt högt "aaah, hon har fina ögon tycker jag" hahaha.. Jag började fnissa inombords. Jag kuunde ju inte visa att jag hade hört det. Men i alla fall, bara den löjliga lilla saken gjorde att jag gick hem med ett leende på läpparna. Jättelöjligt, men jättekul. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback