Torsdag

Slappetorsdagen kallar jag denna dag för. Det enda jag har hjort idag var att opponera tillsammans med Fru Emma. Det var ju gött att få det gjort... :) Nu är det inte mkt kvar på projektet och det är jag jävligt glad över! Det har inte vart en rolig tid om man säger så..

I morgon är det träning 9.20. Inför skol SM typ. Ska spela turnering i morgon på träningen är det tänkt, då vi tränar med 2:orna. Jippey... eh.. ah.. Det är iofs bra att få "repa" lite inför SM så..

Sedan ska jag väga mig, o sedan köpa student klänning : ) Ska gå till en affär jag oftast inte brukar shoppa, nämligen NK. Man får ju passa på när morsan pröjsar. ^^

En rättelse också, mest för Lina...
Det är den 5 Juni jag vill ha nu.. O då fattar du väl ;)
Jo, Student!!! :D

Nu ska jag läsa.
Good nattttt

Kommentarer
Postat av: Maria

haha absolut!

åh att ta studenten är undeerbart

Postat av: Lina

haha tänkte la det ;D

2008-04-18 @ 12:24:53
URL: http://writteninthestars.blogg.se
Postat av: Caroline

jag vill också ta studenten! huhu -.-
men vi slutar också den 5:e, sjukt nice!

2008-04-18 @ 23:34:37
URL: http://oreokex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback