Sexual eruption..

I love that song.

Idag har jag som sagt vart så jävla seg! Var så sjukt trött när jag kom till skolan så jag skulle nog kunnat somnat ungefär.. Men det släppte lite på eftermiddagen, skönt var det i alla fall.
När jag kom hem var det dags för Svenska plugg som vanligt på tisdagar! Suuuck. Men detta är den sista uppgiften innan nationella.. Inte för att det är bättre men..

Jag har ju gått o förälskat mig i Harry Potter nu med. Eller aa.. Är i en Harry Potter fas. hahah. Funderar skarpt på att läsa bok 6 & 7 för jag vill verkligen veta vad som kommer hända! Jag vet ju lite småsaker som folk sagt, men jag vill läsa nu! Helst hade jag velat se de sista filmerna som inte än finns! ^^


Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag vet hur sista boken slutar ;) Skulle vi ta en bio någon dag? kram

Postat av: LisaAmelie

ååå, jag är även jag inne i en sådan fas! :D måste säga att 6 är min favorit, den är lätt och snabba att läsa. så ja, läs den..

2008-04-01 @ 22:51:08
URL: http://lisaamelie.blogg.se
Postat av: Stefanmargrete

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2010-04-23 @ 09:13:09
URL: http://stefanmargrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback