Fullproppad dag.

106334-503
Ett ihopplock från tjejkvällen!


Herregud vad saker jag har gjort idag känner jag!!

Först underbara skola. Ehh.. Jag & Lina stack för att hämta våra nytryckta kassar som ska säljas på svenska mässan på fredag!! Wiho. Nu med ett MYCKEt snyggare tryck, där det står: I'm not a throwaway. Plus en liten snygg detalj o jäkligt snygg stil!! Denna ska jag lätt använda mycket mer nu!! Jääklars. Den går såklart att köpa! :)
80 kr kostar den.

Efter skolan hängde tant Lina med mig hem, vi spela PS2 ^^ mahah, sedan åkte vi till Heid hallen för att se på kvalmatchen mellan Heid-Sävehof. Kul :)

Jag har till och med hunnit med att skicka in Svenskan vilket jag inte trodde :) Göööttt..
Nu är det bara att börja öva på Svenska nationella talet vi ska ha nästa vecka.. Blääh.

I morgon blir det att åka downtown för att fixa vår monter! Fan va kul det ska bli.
KOM DIT ALLA!! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

ser trevligt ut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback