Uf Kick Off

image388Morgonen började med en UF kick off i konserthuset i 3 timmar. Fyfan, så jävla rötet tråkigt. Kunde jag seriöst vart utan. yeye, efter det gick tjejerna o ja till ett fik på avenyn, jag unnade mig en latte för en gångs skull.. =) Sedan gick jag vider i skitvädret, jag skulle väga mig. På 5 dagar har jag gått ner 1 kilo! Inget jag ska vänja mig vid, för det normala är 0,5 i veckan. men det var en bra start i alla fall! Det kändes jätte kul, och jag känner mig peppad och jag tycker aktiskt detta är rätt roligt.

I morgon fyller jag år och det är fest. Inte min fest, men jag är "bjuden" på en! :D Ska bli fett kul! :)

Fick lite roliga nyheter angående min fader idag också :) Han hade bett morfar säga till läkaren att han ville upp och gå, vilket han inte kan än, men det är i alla fall ett  gott tecken. Han babblar på som fan... Läkaren hade också sagt att han ser ljust på pappas framtid, han kanske inte kommer bli HELT återställd (kanske inte kommer kunna gå lika bra osv) men vem bryr sig! Bara jag får min pappa tillbaka! Saknar honom otroligt mycket nu. <3


Idag är jag otroligt generös o bjussar på en het bild på min o Johannas heting i Maroon 5!! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mmmmm, han e så snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback