rabatter gillar vi!

japp, fick min csn kort hemskickat idag, hade tänkt att köpa microsoft office, eller photoshop eller ngt liknande, men priserna är ju hemska även MED studentrabatten.. Så ne, jag får fixa det på ett annat sätt.. Här läggs inga tusen kronor på sådan skit. närru. Måste ha WORD, inget annat, utan word på min dator, någon som har en sådan skiva o dela med sig med? :')

Idag har det också blivit lite Religions pluggning. Har prov på Judendomen.. på måndag.. Jag har bestämmt mig för att inte låta denna kursen bli som Historian, nämligen snudd på ig när det är en vecka kvar innan betygen sätts. Så nej, här ska det pluggas. hehe, får se hur länge jag håller det.
Måste läsa min eng bok också, det kanske inte är jätte bråska med det.. men det är skönt att ha den färdigläst om man säger så, men boken, The Hobbit är faktiskt riktigt bra =)

Ska leta runt efter en liten ny design till bloggen... ^^


Kommentarer
Postat av: Silasgrete

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback