Fredag = Tacos

image389mmm, idag är det ju fredag, det är nästan alltid Tacos för oss här hemma, det är ju så juvligt gott + att det är bra mat för de som bantar ^^ haha, förlåt om jag tjatar för mkt om det, men det är fortfarande "nytt" liksom. Ja, ia alla fall åt jag så mycket så att jag fortfarande är mätt.. Och ändå åt jag för "lite" idag. hehe.. men men. Nu ligger jag i min säng och väntar på att jag ska bli trött, mamma o Helena slår in paket till mig på övervåningen ^^ Blir så nyfiken. Men natten går snabbt hoppas jag. Haha, nu låter jag som en 5 åring som ska fylla år. Men jag ju en liten flicka så. Blir ju bara ynka 17 år. Lite segt faktiskt.. men den som väntar på ngt gott..

Wiiie, i morgon är det också seriepremiär!! Så jävla kul, sedan äre fest ;)

Kollade på Friidrotten förut, Kallur vann!! GÖTT.

God natt människor!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag stod och skrek när hon sprang. Grattis babe! Rínger sen!

Postat av: Sofia

GRATTIS GUMMAN!!
Hoppas att du får en underbar födelsedag!
Massa Kärlek, pusssss!

2007-09-15 @ 10:54:38
URL: http://sofiakalatzis.com
Postat av: Lina

Grattis Hun ^^

2007-09-15 @ 10:58:52
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback